ampa de l'escola pública de Moià

per estar al dia del què fem a l'ampa – ampa@ampaescolapublica.moia.cat

Festa Fi de Curs
Autor: EvaVinyas

05/07/2015

El dissabte 13 de juny l’escola va celebrar la festa de fi de curs. Hi va haver activitats matí i tarda.

Al matí es va fer la caminada i a la tarda l’escola es va omplir de nens i nenes, pares i mares, avis i àvies, tiets i tietes, … i dels mestres de l’escola. Va ser una festa molt i molt bonica i vam poder gaudir d’unes actuacions molt ben preparades pels mestres. Just després, tots els nens van poder participar en els diferents tallers que hi havia escampats per l’escola (maquillatge, trenes, tatuatges de henna, tirolina, inflables, …).

Mentre sopàvem dos grups amb ex-alumnes de l’escola, els XS i els Can Goran van amenitzar el vespre i cal dir que ho van fer d’allò més bé.

I la festa la van tancar els Diablons de Castellterçol amb un gran espectacle de foc a ritme dels tabals.

No hi ha comentaris

RSS feed for comments on this post.

Ho sentim, no es poden deixar comentaris en aquest moment