ampa de l'escola pública de Moià

per estar al dia del què fem a l'ampa – ampa@ampaescolapublica.moia.cat

Olimpiades de Robòtica a Tona
Autor: EvaVinyas

05/06/2015

Dins de sense classificar | |

OLIMPÍADES DE ROBÒTICA MULTITUDINÀRIES A TONA

Aquest diumenge dia 31 de maig s’han celebrat unes Olimpíades de Robòtica a l’Escola Vedruna de Tona (Osona) que han reunit a unes 300 persones.

Amb la finalitat de gaudir d’una jornada on nens i nenes poguessin demostrar tot el que han après en les classes extraescolars  de Robòtica Educativa, l’empresa tonenca Ausatel Robòtica ha organitzat una matinal d’Olimpíades de Robòtica que ha reunit els alumnes d’extraescolars de diferents poblacions de tot Catalunya, entre elles de Moià.

Alhora, mentre els i les alumnes construïen els seus projectes i els programaven per fer les tasques corresponents, els pares i mares han pogut endinsar-se en aquest món participant en tres tallers: impressió 3D, taller d’Arduino que correspon a la part més electrònica de la Robòtica,  i Wedo més Scratch creant i programant objectes. Aquests tallers han estat impartits respectivament, per Miquel Vilaró, professor de tecnologia de l’Escola Vedruna de Tona,  Joan Casals, tècnic d’Ausatel  i Sílvia Cardona, directora de Robòtica Educativa  i que comenta que “valorem la jornada molt positivament, ja que els pares i mares han pogut familiaritzar-se amb les projectes dels seus fills!”

En acabar,  un jurat ha valorat els treballs realitzats i que han estat exposats davant dels pares. Els guanyadors de cicle inicial, que han presentat un robot que representava l’esport de bàsquet,  han estat alumnes de l’Escola Vedruna de Tona.

Els premi de cicle mitjà se l’han endut els alumnes de l’escola Pia de Granollers  que han creat un robot i un videojoc basat en una cursa de i, el de cicle superior ha estat per en Marc Sleigh, en Pau Crespiera i en Martí Marqueta de l’Escola Josep Oriols i Roca de Moià.

No hi ha comentaris

RSS feed for comments on this post.

Ho sentim, no es poden deixar comentaris en aquest moment