ampa de l'escola pública de Moià

per estar al dia del què fem a l'ampa – ampa@ampaescolapublica.moia.cat

23/12/2014

Dins de novetats AMPA | |

L’AMPA us desitja unes Bones Festes!

Quinto a l’Escola

22/12/2014

Dins de novetats AMPA | |

Ahir diumenge l’AMPA va organitzar un quinto per recollir fons per tal de poder continuar amb el projecte de millora del pati de l’escola.

Va ser tot un èxit de participació i realment tots els assistents van poder gaudir d’una molt bona estona en família.

Cal donar les gràcies a tots els assistents, així com a tots els establiments i/o empreses que han col·laborat amb nosaltres i han fet possible que poguéssim rifar sis magnífiques paneres. MOLTES GRÀCIES A TOTS!!

I en últim lloc, la guanyadora de la increïble sisena panera.

Ja tenim els patis decorats!

05/12/2014

Dins de sense classificar | |

Els alumnes de l’escola, amb l’ajut de mestres, pares i mares, han deixat els patis ben plens de colors amb les manualitats que han estat fent aquests dies. Felicitats a tots plegats. Ha quedat molt bonic.

Decoració nadal 4t

04/12/2014

Dins de novetats AMPA | |

Els alumnes de 4t han gaudit d’una tarda fent peixets per decorar el pati.

4t A

4t B

Decoració de nadal 5è

Dins de novetats AMPA | |

Els alumnes de 5è han estat fent unes targes per penjar al mar dels desitjos. Els han quedat xulíssimes.

Decoració de nadal P5

03/12/2014

Dins de novetats AMPA | |

Els alumnes de p5 han estat fent boles de llana i bosses per decorar el pati de l’escola i s’ho han passat genial.

Concurs Logo AMPA

01/12/2014

Dins de novetats AMPA | |

Ja tenim el guanyador del logo de l’AMPA, o més ben dit, la guanyadora: la Martina Bonafacia Gustà. Enhorabona Martina per aquest logo tan bonic.