ampa de l'escola pública de Moià

per estar al dia del què fem a l'ampa – ampa@ampaescolapublica.moia.cat
Dins de sense classificar | |

Clicant la imatge  podreu trobar a uns quants consells sobre les noves tecnologies i els nostres fills (noves tecnologies quan són petits, les xarxes socials, WhattsApp, mòbils, jocs en xarxa, …). Està publicat pel departament d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona.

Si cliqueu la següent imatge accedireu a la guia.

Programa Festa de l’Escola
Autor: EvaVinyas

12/06/2014

Dins de sense classificar | |

Dins de xerrades | |

La pedagoga Ana Isabel del Rio, que aquest curs ens ha ofert diferents xerrades, ens envia recomanacions per EVITAR LES PÈRDUES D’APRENENTATGES QUE ES PRODUEIXEN DURANT L’ESTIU​:

- Es poden perdre fins a TRES MESOS del que s’ha après en NOU MESOS o bé tornar amb 1 MES de millora​. Tothom està desitjant tancar el curs i oblidar. Aquest error perjudica al progrés escolar. Allò que no fem servir ho perdem.

- L’estiu no és moment de relaxar-se amb la lectura, és moment per reforçar els aprenentatges assolits. L’estiu explica entre el 65% i el 85% de les diferències que es van produint entre els alumnes durant l’escolarització per “l’efecte estiu”.

Adjuntem un podcast d’entrevista a Ana Isabel del Rio:

Podeu trobar més informació a:

Blog: http://anaisabeldelrio.blogspot.com/

Els Consells de l’àvia Oliveta. Recurs didàctic per famílies, nens i escoles

Des de l’AMPA hauríem volgut oferir una xerrada a les famílies sobre el tema però per aquest curs no ha estat possible.

III Trobada Gegantera a Moià
Autor: EvaVinyas

01/06/2014

Dins de gegants | |

Un  any més els gegants de les escoles han sortit al carrer juntament amb el Toll i la Teixonera. I aquesta vegada ho han fet ben acompanyats dels capgrossos que han fet els nostres fills amb l’ajuda d’uns pares molt traçuts i també dels professors.

Quin goig que feia veure els petits i no tan petits de l’escola portant aquests bolets

tan divertits.