ampa de l'escola pública de Moià

per estar al dia del què fem a l'ampa – ampa@ampaescolapublica.moia.cat

Concentració contra la llei Wert

31/05/2014

Dins de novetats AMPA | |

Tal i com se us va informar, dijous 29 de maig respresentants de les escoles del Moianès van reunir-se a la plaça Sant Sebastià per lliurar un decàleg contra la llei Wert als governs municipals com a preludi de la manifestació-cercavila prevista per al 14 de juny a Barcelona.

L’acte va estar acompanyat dels gegants de l’escola pública Josep Orriols i Roca i dels de l’Escola Pia de Moià, així com pels capgrossos de la ZER El Moianès.

Els directors de les diferents escoles del Moianès van signar aquest decàleg i el van  lliurar a la regidora d’Educació de Moià, la Sra. Glòria Mascaró.

Va ser tot un èxit i aquí en podeu veure algunes imatges.

Acta AMPA (15.05.2014)

Dins de reunions AMPA | |

Acta AMPA (15.05.2014)

Concentració contra la Llei Wert

28/05/2014

Dins de novetats AMPA | |

Hola a tothom,
aquest dijous 29 de maig a les 17:15h hi haurà una concentració davant de l’ajunatment per a protestar per la Llei Wert, hi participaran tots els centres educatius de Moià, des de Garrofins fins a l’Institut, adherint-se a la convocatòria de SOMESCOLA del Bages.
No cal dir que com més serem millor, hem de fer sentir la nostra veu!

Per altra banda s’ha demanat a la comissió de gegants si poden sortir el Xot i la Fura a manifestar-se també. Calen voluntaris per portar-los davant de l’ajuntament. Així doncs tothom qui pugui a les 17:00h hauria de ser davant de la porta de l’escola, i d’allà es marxarà cap a l’ajuntament.
Moltes gràcies!

Podeu llegir més informació d’altres concentracions al bages aquí.

Quins capgrossos més bonics!

27/05/2014

Dins de gegants,novetats AMPA | |

Tot va començar un bon dia en què un grup de pares i mares de l’escola van tenir la gran idea de pensar en fer uns capgrossos que acompanyessin el Xot i la Fura. D’aquesta manera, tant petits com més grans podien participar més activament en les trobades de gegants.
Així doncs, d’aquella idea n’han sortit aquests divertits i simpàtics bolets de coloraines.
No direu que no fan goig. Doncs espereu quan els vegem ballar pels carrers de Moià.

Casal d’Estiu Bimbirimboies 2014

21/05/2014

Dins de casals | |

Un any més hem confiat en la professionalitat de Bimbirimboies per organitzar el casal a la nostra escola. Aquí podeu veure el cartell i el díptic informatius.

Dins de sense classificar | |

Alumnes i mestres han mostrat el seu agraïment als pares i mares que han fet possible la millora del pati de l’escola.

Aquí teniu l’enllaç al bloc de l’escola.

Casalet Estiu

18/05/2014

(si cliqueu la imatge tindreu accés a tot el fulletó)