ampa de l'escola pública de Moià

per estar al dia del què fem a l'ampa – ampa@ampaescolapublica.moia.cat

Enllosat pati escola

29/12/2013

Dins de novetats AMPA | |

Ja s’ha acabat la 2ª fase d’enllosat del pati de l’escola i ha quedat genial.

Realment hem d’agrair la col·laboració desinteressada de molts pares, mares, equip directiu, algun professor i fins i tot algun alumne a fer que tot aquest projecte es faci realitat. I òbviament a tots aquells pares paletes que ho han supervisat tot i que sense ells tot això no hauria estat possible.

Dins de novetats AMPA | |

Com bé se us va informar, ahir es va iniciar la 1ª fase de pintat de la biblioteca de l’escola amb l’ajuda del Fran, pintor de professió i pare d’un alumne de l’escola.

Com s’agraeix comptar amb mans expertes!

Aquí podreu veure més fotos.

Reforma de la biblioteca de l’escola

27/12/2013

Dins de novetats AMPA | |

Com molts  ja sabeu aquests dies s’estan fent reformes a l’esola dels nostres fills. Una és la del pati que ja n’heu pogut veure algunes fotos i l’altra és la de la biblioteca.

Us adjunto dues fotos de com està ara.

I aquest dissabte al matí, si teniu una estoneta per ajudar, no us quedeu a casa. Sereu benvinguts a pintar la biblioteca (abans de poder posar-hi el parquet) i a completar la segona fase de l’enllosat del pati.

Dins de xerrades | |

Aquí teniu les dues parts del dossier de la xerrada “Habilitats socials i capacitat de comunicació a la família”, impartida per Ana Isabel del Río, pedagoga i Màster en Educació per la Ciutadania i en Valors.

Dossier HABILITATS DE COMUNICACIÓ  (1ª part)

Dossier HABILITATS SOCIALS  (2ª part)

Reforma Pati Escola

21/12/2013

Dins de novetats AMPA | |

Aquest divendres 20 a la tarda i dissabte 21 a les 8 del matí s’ha citat a tots aquells pares que vulguin ajudar a portar lloses del Masot al pati de l’escola. Per tant, tots els que pugueu ajudar  sereu benvinguts.

Veure més fotos aquí.

Acta Reunió AMPA (18.12.2013)

19/12/2013

Dins de reunions AMPA | |

Acta AMPA 18.12.2013

Flashmob Marató 2013

11/12/2013

Dins de sense classificar | |

Aquest curs la nostra escola ha tornat a organitzar una flasmob en motiu de la Marató de TV3 sobre les malalties neurodegeneratives. Aquest dijous a les 4 de la tarda tots els nens i nenes es trobaran a la pista de l’escola per ballar la cançó “Un cor”,  “One Love”, de Bob Marley, arranjada per Henry Méndez.

Pares, mares, avis, àvies, germans i germanes, … també hi estem convidats a participar.

Ara només ens queda practicar a casa.

Decoració del pati

06/12/2013

Dins de novetats AMPA | |
Aquest any un grup de pares i mares de l’escola van proposar al centre encarregar-se de la decoració del pati en motiu de les pròximes festes nadalenques. Gran part dels materials utilitzats són reciclats.
P3, P4 i P5 han portat envasos de iogurt o flam i ampolles de plàstic de refrescs.
1r: taps de suro
2n i 3r: tetrabricks
4t: ampolles d’aigua
5è i 6è: actimels i petitsuisse
Amb l’ajuda dels mestres han fet vertaderes meravelles.

Veure més fotos aquí.

Projecte de reforma del pati de sorra

02/12/2013

Dins de novetats AMPA | |

Durant aquest curs es vol reformar el pati de sorra. Aquí teniu un dels plànols, a la cartallera de fora del gimnàs trobareu el projecte detallat. Hi haurà feina per a tothom, aviat us convocarem!